سلام بچه ها:))

احتمالا الان کل وبلاگاتون پر از ستاره های روشن واسه‌ی این چالشه که می خوان نظرسنجی کنن تا بهترین وبلاگ های بیان مشخص بشه

بعدم گفته بودن که وبلاگتون رو معرفی کنین تا بقیه بگن به به و چه چه، ما به فلان وب بریم رای بدیم... و از این چیزا!

منم گفتم بزار یه کم خودشیفتگی کنم و درباره وبم بگم

اول اینکه بگم یه زمانی در گذشته ای دور خود بیان، وبلاگ های برتر رو انتخاب کرده بود که اسم اون وب فسقلیم که چند وقت پیش رفتم سریع همه‌ی پستاشو پیش‌نویس کردم(از بس به دردنخور بودن-__-)، توی اون آخرای لیست بود و منم بسی خر کیف، تنها فایده‌ی اینکه جزو اون وبلاگا بودم، این بود که یه لحظه گفتم: واااااای وبلاگمو! همین:/ 

آیا این بار فایده ی دیگری خواهد داشت برای برگزیدگان این چالش؟؟ نمیدونم، شاید اگه برگزیده بشین شما فایده ای دوچندان ببرین و بگین واهاهاهایییی وبلاگمووووووو!!!! 

 

اگه یه وقت خواستین به این وب کوچولو موچولوی منم رای بدین، فکر کنم موضوعش بشه هنر و ادبیات .

وعده هم باید بدم؟؟؟

راستش من چیزی ندارم که بهتون بدم و اگه بهم رای بدین، فقط میتونم ازتون تشکر کنم:)

#بیان_را_بهتر_کنیم