فیلم آستانه هفده سالگی ( The Edge Of Seventeen ) یه فیلم کمدی-درام ‍ه.

نادین (هیلی استاینفیلد) هفده ساله میره پیش معلم تاریخش و میگه که می‌خواد خودشو بکشه چون دبیرستان دیگه واسش غیرقابل تحمله و اتفاقاتی که براش افتاده رو توضیح می‌ده...

من به شدت با نادین هم‌ذات پنداری می‌کردم، عصبانیتاش، لجاجتش و حسودیاش رو هم خیلی درک می‌کردم و بهش حق می‌دم واقعا، خوب منم یه نوجوونم و یه جاهاییش از برادرش و دوست صمیمیش واقعا حرصم می‌گرفت.

من عاشق معلم تاریخش شدم واقعا، مخصوصا اونجاش که سربه‌سر هم می‌ذاشتن، بعد دختره بهش گفت: "تو هیچ وقت موهاتو شونه نمی‌کنی، چون اصلا مو نداری، کچلی!" عاشق اونجاشمXD واقعا خیلی معلم خوبی داشت، به جای اینکه نصیحتش کنه، با یه قیافه پوکر نگاش می‌کرد فقطXD هی هم مسخره‌ش می‌کردD:  من از این معلما می خوااااااام :(

ایشون همون معلمه

 

اینم کریستا (هالی لو ریچاردسون) دوست نادینه که توی فیلم پنج قدم فاصله هم بازی کرده

 

در ضمن داداششم خیلی بیشور بازی درمیاورد:(

امتیاز imdb فیلم هم خیلی خوبه (یه چیزی حدودای 7.7 )

بهترین فیلمی بود که درباره احساسات و درگیری های ذهنی دوران بلوغ دیدم!

برای دانلود فیلم میتونید به این لینک برید

دیالوگی از فیلم:

همه آدم‌های دنیا به اندازه‌ی تو بدبختن. فقط اونا توی وانمود کردن بهترن!